blog mengenai informasi mengenai wanita dan umum

Perangai Perempuan Yang Lelaki Suka

Perangai Perempuan Yang Lelaki Suka - Hallo sahabat blog mengenai wanita, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Perangai Perempuan Yang Lelaki Suka, Saya telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Infomasi, Artikel Wanita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah,langsung saja ya selamat membaca.

Judul : Perangai Perempuan Yang Lelaki Suka
link : Perangai Perempuan Yang Lelaki Suka

Baca juga


Perangai Perempuan Yang Lelaki Suka

Perangai Perempuan Yang Lelaki Suka


 Perangai Perempuan yang lelaki suka dan sejuk jika selalu bersama:



1. Keanak-anakkan 

Dalam batas yang wajar, sifat keanak-anakan seseorang perempuan jadi daya tarikan di mata lelaki. Mereka berasa terhibur dgn keletah kamu. 

2. Penuh Pengertian 

Sikap pengertian perempuan menciptakan lelaki berasa dihargai & di terima seadanya. Sikap ini tercermin dari perasaan enteng memaafkan, 
memilih ketika yg serasi utk berbincang masalah & sebagainya. 

3. Menghargai 

Lelaki senang dihargai, dipuji dgn tulus ikhlas & dikasih kepercayaan. Penghargaan dari perempuan menciptakan lelaki berasa bangga. 

4. Menjaga Penampakan 

Lelaki suka perempuan yg pandai menjaga penampilannya supaya sentiasa nampak elegan, bersih, kemas & menarik. Tampilan yg baik menunjukkan perempuantersebut menghargai beliau. Dirinya dapat murah senyuman. 

5. Pandai berkata 

Lelaki tertarik dgn perempuan yg pandai berkomunikasi & boleh diajak berbual. Meskipun topik perbualan yg disukai lelaki berbeza dgn topik kegemaran perempuan.(bersifat terbuka) 


6. Pandai Bergaul & Menyesuaikan Diri 

Perempuan yg pandai bergaul & menyesuaikan diri memiliki nilai lebih di mata lelaki. Perempuan tersebut tahu menghadapi orang yg lebih lanjut umur & kiatberhadapan dgn orang yg lebih jejaka. 

7. Menghormati Diri Sendiri 

Lelaki menyukai dgn perempuan yg menghormati ia sendiri juga sebagai satu orang perempuan, bersikap sopan & memiliki adat. Perempuan yg menghormati dia sendirimemiliki keyakinan & tahu apa yang baik & jelek diperlakukan oleh satu orang lelaki pada beliau. 

8. Simpati & prihatin 

Lelaki menyukai perempuan yg murah hati, membawa berat, simpati terhadap nasib yang sulit, sayangkan kanak-kanak & tak memilih bulu. Kebaikan yg wajar &spontan mencerminkan hati yg mulia.



Demikianlah Artikel Perangai Perempuan Yang Lelaki Suka

Sekianlah artikel Perangai Perempuan Yang Lelaki Suka kali ini, mudah-mudahan dengan artikel ini bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Perangai Perempuan Yang Lelaki Suka dengan alamat link http://wanita-ideal.blogspot.com/2015/01/perangai-perempuan-yang-lelaki-suka.html
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Tags :

Related : Perangai Perempuan Yang Lelaki Suka

0 komentar:

Posting Komentar